Webinaari osallisuudesta ja tasa-arvosta lappilaisissa pk-yrityksissä

Tervetuloa osallisuus ja tasa-arvo lappilaisissa pk-yrityksissä -webinaariin tiistaina 21.5. klo 13-13.45! Tilaisuus järjestetään Teams-etäyhteydellä.

Tasa-arvon ja osallisuuden edistämisellä helpotetaan osaavan työvoiman saatavuutta, parannetaan työhyvinvointia ja yritysten tuloksellisuutta sekä lisätään innovatiivisuutta. Mutta miten tasa-arvo ja osallisuus nähdään lappilaisissa pk-yrityksissä?

Tapahtumassa kuulemme puheenvuoron ”Alueellinen analyysi tasa-arvosta ja osallisuudesta lappilaisissa pk-yrityksissä” tekijöiltä, Johanna Panulta ja Karita Armiselta Lapin yliopiston Koulutus- ja kehittämispalveluista.

Webinaarin ohjelma:

13.00-13.10 DEBUTING-hanke lyhyesti, Sonja Sistonen ja Suvi Tulonen, Lapin liitto

13.10-13.45 Alueellisen analyysin esittely, Karita Arminen ja Johanna Panu, Lapin yliopiston Koulutus- ja kehittämispalvelut

Webinaariin ovat tervetulleita kaikki asiasta kiinnostuneet! Tilaisuus on maksuton. Tapahtuman järjestää Interreg Europe -rahoitteinen DEBUTING-hanke, jossa Lapin liitto on kumppanina.

Ilmoittauduthan tilaisuuteen viimeistään maanantaina 20.5.2024!

Voit myös jakaa kutsua eteenpäin omissa verkostoissasi.

Tilaisuus järjestetään osana Interreg Europe -rahoitteista DEBUTING-hanketta, jonka tavoitteena on edistää sukupuolten välistä tasa-arvoa ja osallisuutta pk-yrityksissä. Lapin liitto on yksi 11 partnerissa kansainvälisessä hankekonsortiossa.

Lue lisää DEBUTING-hankkeesta