EU-vaalikeskustelua ehdokkaiden kanssa nuorisonäkökulmalla 15. toukokuuta

Mitä Euroopan unioni tekee nuorten hyväksi? Miten nuoret voivat vaikuttaa EU:ssa yhteisiin eurooppalaisiin asioihin? Mitä kesäkuussa järjestettävät EU-vaalit mahdollistavat nuorille?

Järjestämme Lapin liiton Lapin EU-tietopisteen, Lappian ja Lapin Kansan kanssa Kemissä, ravintola Auringossa (Tietokatu 2) keskiviikkona 15. toukokuuta 9.00– 10.30 erityisesti nuorille suunnatun Lapin EU-vaalipaneelin. Tilaisuus aloitetaan aamukahveilla klo 8.30.

Keskustelussa ovat mukana EU-vaaliehdokkaista Joel Taskila (kesk.), Henna Virkkunen (kok.), Viivi Järvelä (sd.) ja Jouni Jussinniemi (vas.).

Tilaisuutta juontavat toimittaja Sari Pelttari-Heikka ja Lappian opiskelija Vee Wunderink.

Lämpimästi tervetuloa paikan päälle tai seuraamaan tilaisuutta Lapin Kansan striimistä klo 9.00–10.30!

Voit lähettää ennakkoon kysymyksiä panelisteille vaalikeskusteluun verkkolomakkeen kautta. Lisäksi kysymyksiä voi esittää paikan päällä tilaisuudessa.

Lisätietoa:

Lapin EU-tietopiste – Lapin liitto