Logot

Lapin liiton logossa eli tunnuksessa on Lapin vaakuna yhdistettynä vaakunan oikealle puolelle sijoitettuun tekstiin.

Lapin liiton valmiin logon (värillisenä ja mustavalkoisena), eri käyttökohteisiin sopivat kokovaihtoehdot ja käyttöohjeet löydät tiedostopankistamme (O365 SharePoint).

Lapin liiton logot eri muodoissa

Rahoitusohjelmien logot

Rahoitusohjelmien logot (esim. EU-lippulogo) ja niiden käyttöohjeet löydät rahoitussivujen kautta.

Maakuntavaakunan käyttö

Lapin maakuntavaakunan käyttöä valvoo Lapin liiton hallituksen toimivallalla maakuntajohtaja.

Lue lisää Lapin maakuntavaakunasta ja sen käytöstä Maakuntatunnukset-sivulta.

Lappi-brändi

Lapilla on vahva, monipuolinen ja houkutteleva aluebrändi. Alueen brändityötä on määrätietoisesti kehitetty jo vuosia ja erilaisten hankkeiden tukemana. Brändi on strateginen työväline ja vaikuttaa koko alueen viestintään vahvasti. Lue lisää Lappi-brändistä.

Lappi-brändiin liittyen on vuosien mittaan kehitetty erilaisia Lapin ominaisuuksiin ja aluekehittämiseen liittyviä kuvakkeita, jotka ovat löytyvät Infograafit- ja Brändimateriaalit -otsikoiden alta Lapin materiaalipankista.

Lisätietoa ja apua logokysymyksissä

Jenni Lintula

Viestintäpäällikkö

Kehitän Lapin liiton viestintää, sparraan liittolaisten viestintäosaamista ja vuorovaikutan eri kanavissa. Myös Lapin EU-tietopiste ja työnhyvinvoinnin kehittäminen on osa työtäni. Koordinoin Lapin kuntien viestintäverkostoa ja vaikutan erilaisissa viestinnän verkostoissa. Olen Lapin alueellisen valmiustoimikunnan viestintäjaoksen varapuheenjohtaja ja Lapin liiton johtoryhmän jäsen.

Riitta Muhojoki

FEM-projektipäällikkö

Koordinoin ja vastaan joka toinen vuosi järjestettävän Fennoscandian Exploration and Mining (FEM) -konferenssin järjestelyistä. Lisäksi toimin talon sisäisenä asiantuntijana Lapin liiton hankinta-asioissa ja verkkosivusuunnittelussa sekä Lapin EU-tietopisteen viestinnässä.